FineVu GX-1000 wideorejestrator zamontowany w Mercedesie

FineVu GX-1000 wideorejestrator zamontowany w Mercedesie
No i pierwszy GX-1000 zamontowany w Sound Audio System ❤❤
Topowy rejestrator od FineVu wrzucony do Mercedesa 😎😎
Trochę danych technicznych:
Wideorejestrator samochodowy klasy Premium bez ekranu – obsługa smartfonem
Aplikacja do obsługi smartfonem oraz komunikaty głosowe w języku polskim
Rozdzielczość kamer (przednia + tylna): Quad HD + Quad HD
Sensory optyczne: 2 x Sony Starvis 5.14 Mpx
Kąt widzenia (przód / tył): 122° / 122° – małe zniekształcenia obrazu
Funkcja HDR w przedniej i tylnej kamerze
Regulacja jasności obrazu z tylnej kamery
Ustawianie intensywności świecenia kontrolek LED
Moduł GPS z anteną – wbudowany w urządzeniu
Moduł Wi-Fi – wbudowany w urządzeniu
Czujnik wstrząsów i przeciążeń (G) oraz wykrywanie ruchu z przodu i tyłu
Ostrzeżenia o fotoradarach, kamerach średniej prędkości i innych kontrolach drogowych
Możliwość wyłączenia pokazywania prędkości na filmach
Zapis poklatkowy Smart x5 (Smart Time Lapse) – do 5 razy więcej nagranego czasu
Buforowanie wideo: zapis zdarzeń 10 sekund przed i 10 sekund po ich wystąpieniu
Auto Night Vision – tryb nocny i automatyczna poprawa obrazu w dzień
Bezobsługowa technologia zapisu Format Free DFS
Możliwość zmiany jakości nagrywania (bitrate), co wpływa na wielkość plików wideo
Aplikacja FineVu Wi-Fi w języku polskim dla smartfonów z systemem iOS i Android
Komunikaty i powiadomienia głosowe w języku polskim
Obsługiwane karty pamięci: MicroSD 32-128 GB (karta 256 GB też działa, ale nie jest to oficjalna deklaracja producenta i dystrybutora, za którą nie biorą oni odpowiedzialności)
Karta pamięci w zestawie: 32 GB o podwyższonej trwałości
Automatycznie włączany / wyłączany zaawansowany tryb parkingowy – 2 opcje pracy:
– Ruch (Motion): pełna ochrona, wykrywanie ruchu i wstrząsu, sztuczna inteligencja (Ai)
– Niski Pobór Mocy (Power Saving): tryb energooszczędny, niski pobór prądu (>1mA)
Ai Damage Detection – inteligentne filtrowanie wstrząsów, pomijanie fałszywych i wyświetlanie obszaru nadwozia pojazdu, który mógł zostać uderzony podczas postoju
Inteligentna (Ai) ochrona przed przegrzaniem – w upalne dni nie wyłącza się na postoju (jak inne), lecz przechodzi w stan czuwania z niskim poborem mocy i nagrywa zdarzenia
Szybki rozruch (poniżej 1,9 sek.) w trybie energooszczędnym Niski Pobór Mocy
Ochrona (blokada) folderów przed nadpisywaniem w pętli
Ochrona akumulatora – wyłączenie przy niskim napięciu w instalacji: 12V, 24V, Hybrydy
Ochrona akumulatora – wyłączenie po ustawionym czasie: 3-48 godz.
ADAS Plus – asystent pasa ruchu (LDWS) i płynności ruchu (FVMA)
Asystent zmęczenia kierowcy – sugeruje przerwę na odpoczynek
Asystent pomagający ustawić prawidłowy kąt pochylenia kamery
Smart SD Lock – mechaniczny wyłącznik zasilania wraz z blokadą karty pamięci
Metody / rodzaje nagrywania w trybie Jazda i w trybie Parking:
– Jazda: Standardowo, 15 FPS, Poklatkowe Smart (6 fps / 30 fps zdarzenia)
– Parking: Ruch, 15 FPS, Poklatkowe Smart (2 / 30 fps), Niski Pobór Mocy
Ręczne nagrywanie – umożliwia awaryjne zapisanie w innym folderze sytuacji na drodze
Tags :

Udostępnij ten wpis:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp