Ford Kuga wygluszenie drzwi bagaznika nadkoli. Mata wygłuszająca wykonana jest z gumy butylowej pokrytej czarnym aluminium.

Ford Kuga wygluszenie drzwi bagaznika nadkoli. Mata wygłuszająca wykonana jest z gumy butylowej pokrytej czarnym aluminium.

Zalety maty alubutylowej. Jest lekkia, obniżają częstotliwość rezonansową, izolują akustycznie oraz termicznie, są odporne na wodę, olej, pleśń, oraz zapewniają ochronę antykorozyjną przez odcięcie dostępu tlenu. Są bezwonne, nietoksyczne a ich montaż jest łatwy szybki i przyjemny.

Zalety maty alubutylowej STP 

Maty alubutylowe posiadają cały szereg zalet. Są lekkie, obniżają częstotliwość rezonansową, izolują akustycznie oraz termicznie, są odporne na wodę, olej, pleśń, oraz zapewniają ochronę antykorozyjną przez odcięcie dostępu tlenu. Są bezwonne, nietoksyczne a ich montaż jest łatwy szybki i przyjemny. Takie cechy prezentuje sobą również ten produkt.

Mata butylowa wygłuszająca 

 Maty wygłuszające  znanej i cenionej firmy STP są wykonane z gumy butylowej pokrytej czarnym aluminium. Stosowane są w samochodach oraz maszynach przemysłowych w celu zmniejszenia wibracji i drgań o niskich częstotliwościach. Usztywniają blachę i znacznie obniżają częstotliwość rezonansową, redukując przy tym hałas, drgania i buczenie. W połączeniu z piankami akustycznymi (otwarto lub zamknięto komórkowymi) stanowią niezwykle skuteczną barierę akustyczną wyciszającą wnętrze pojazdu i poprawiającymi jakość niskich tonów płynących z głośników. Mata posiada nadrukowane linie podziałowe ułatwiające równe i estetyczne docięcie maty na wymiar oraz pozwalające na estetyczną i równą aplikację z zachowaniem odległości podziałowych.

Opatentowany skład masy butylowej  gwarantuje najlepsze efekty.

Samoprzylepna mata butylowa redukuje drgania, dudnienie i buczenie oraz tworzy barierę dla hałasu. Dzięki bardzo dużej plastyczności i zewnętrznej folii aluminiowej uszczelnia oraz izoluje termicznie.

Jest to najwyżej klasy materiał butylowy, który oferuję maksymalną efektywność w szerokim zakresie temperatur. Surowiec został przebadany w polskim laboratorium PIMOT.

Tags :

Udostępnij ten wpis:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp