Wygłuszenie drzwi samochodu.
To podstawowy element, nad którym trzeba się na wstępie skupić.
Cienka blacha łatwo wpadająca w rezonans. Plastiki uginające się pod ręką.
No niestety. Z erą starych mercedesów czy audic. Minęła era blachy pancernej.
Da się poprawić? Da!!
Użyliśmy maty butylowej 2mm oraz 4mm w zależności od elementu tłumienia.
Wygłuszenie nadkoli.
Kolejny niezmiernie istotny element w procesie redukcji hałasu.
Szum opon. Stuki zawieszenia czy nie pożądane dźwięki Większość dobiega do nas właśnie z nadkoli. Przede wszystkim z przednich.
Tutaj proces tłumienia jest podobny z jedną różnicą.
Po dokładnym umyciu powierzchni oraz jej odtłuszczeniu. Nakładamy konserwację.
Nie chodzi tutaj o zabezpieczenie antykorozyjne, choć takim jest.
Założeniem jest zwiększenie przyczepności.