Mercedes V-klasa W447 pełne wygłuszenie – maty butylowe STP
To lecimy z kolejnym pełnym wygłuszeniem. Tym razem zawitała do nas nowy Mercedes V-klasa prosto z salonu.
Założeniem było podniesienie komfortu podróżowania. Także do dzieła!
Procesowi wyciszenia zostały poddane wszystkie elementy.
Wyciszyliśmy podłogę!!
Wyciszyliśmy nadkola!!
Wyciszyliśmy drzwi przednie oraz przesuwne!
Wyciszyliśmy dach!!
Wyciszyliśmy klapę bagażnika!!!
Jakich materiałów (mat butylowych) użyliśmy do wygłuszenia Mercedesa?
Po raz kolejny postawiliśmy na produkty STP.
Rewelacyjny współczynnik tłumienia. Łatwość w aplikacji oraz bardzo mocna lepkość.
STP Black Silver
Położyliśmy na wszystkie elementy karoserii. Wewnętrzne i zewnętrzne blachy. Nadkola, podłogę oraz dach.
Mata butylowa wygłusza rezonanse karoserii.
Wycisza niskie rejestry. Zawsze stosujemy jako pierwszą warstwę.
K3S i K6S.
Kolejna warstwa wyciszająca. Pianki akustyczne pomagają pozbyć się hałasów o wysokich częstotliwościach.
Eliminują również skrzypy tapicerek
Maty warstwowe.
Mat warstwowych używamy do dodatkowej izolacji miejsc najbardziej przepuszczających hałas.
Zewnętrzna i wewnętrzna strona nadkoli. Środek drzwi.
Podsumowanie prac nad mercedesem.
Całość została dokładnie złożona. Dzięki stosowaniu różnych materiałów. W różnych grubościach nie mieliśmy problemów z ponownym spasowaniem elementów.
Trochę linków!
Tutaj można trochę poczytać o wygłuszeniu i aplikacji: Poradnik Wygłuszenie Auta
Tutaj przedstawiamy nasze pozostałe realizacje z procesu wygłuszeń i wyciszeń samochodowych: SAS Wyciszenia i wygłuszenia – realizacje