Wyciszenie BMW F39. Redukujemy hałas podczas jazdy!
Nadal mało producentów przykłada się do wyciszania swoich samochodów. Szum opon. Rezonans blach. Trzeszczące plastiki.
Na pewno nie umilają nam podróżowania.
Kolejny samochód, który zawitał do nas na pakiet wygłuszenia ( nadkola plus drzwi)
Niedawno dokładnie w tej bemce montowaliśmy kamerę cofania oraz moduł Android Auto + Car Play!!
Zadowolony klient, podczas odbioru samochodu.
Zainteresował się pracą nad innym samochodem.
Akurat przeprowadzaliśmy wygłuszenie Volkswagena Multivana T6.1
Trzy tygodnie później zadbaliśmy o jego komfort jazdy 😀
Wygłuszenie drzwi samochodu.
To podstawowy element, nad którym trzeba się na wstępie skupić.
Cienka blacha łatwo wpadająca w rezonans. Plastiki uginające się pod ręką.
No niestety. Z erą starych mercedesów czy audic. Minęła era blachy pancernej.
Da się poprawić? Da!!
Użyliśmy ma butylowych 2mm oraz 4mm w zależności od elementu tłumienia.
Wygłuszenie nadkoli.
Kolejny niezmiernie istotny element w procesie redukcji hałasu.
Szum opon. Stuki zawieszenia czy nie pożądane dźwięki Większość dobiega do nas właśnie z nadkoli. Przede wszystkim z przednich.
Tutaj proces tłumienia jest podobny z jedną różnicą.
Po dokładnym umyciu powierzchni oraz jej odtłuszczeniu. Nakładamy konserwację.
Nie chodzi tutaj o zabezpieczenie antykorozyjne, choć takim jest.
Założeniem jest zwiększenie przyczepności.